Iščemo prodajnega svetovalca za poslovne rešitve!
Ste dinamična in komunikativna oseba, ki uživa v vzpostavljanju poslovnih odnosov in iskanju najboljših rešitev za stranke? Vas veseli delo v hitro rastočem okolju, kjer lahko aktivno prispevate k rasti podjetja? Če je odgovor da, vas vabimo, da se pridružite naši ekipi kot prodajni svetovalec za poslovne rešitve.
Naloge in odgovornosti:
- Administracija: Podpora internim procesom in pomoč sodelavcem pri pripravi prodajnega gradiva.
- Aktivno iskanje novih strank: Identifikacija in pristop k potencialnim strankam preko različnih kanalov, raziskovanje trga in prepoznavanje poslovnih priložnosti.
- Predstavitev, prodaja rešitev in svetovanje:Aktivno sodelovanje in strokovno svetovanje strankam glede (lažjih) IT rešitev, ki izboljšujejo poslovne procese, priprava in izvedba prodajnih predstavitev, priprava ponudb in prilagajanje ponudb potrebam posameznih strank. Priprava pogodb.
- Analiza poslovnih potreb: Prepoznavanje potreb strank in analiziranje njihovih poslovnih procesov ter predlaganje ustreznih IT rešitev. Priprava in izvedba trženjskih in prodajnih akcij.
- Sodelovanje z internimi ekipami/oddelki: Komunikacija z razvojnimi ekipami za prilagoditev IT rešitev specifičnim potrebam strank, pomoč pri pripravi prodajnega in marketinškega gradiva.
- Vzdrževanje odnosov s strankami: Redna komunikacija s strankami za zagotavljanje dolgoročnega sodelovanja in pomoč strankam pri morebitnih težavah ter skrb za njihovo zadovoljstvo.
- Sodelovanje na dogodkih: Aktivno sodelovanje na različnih dogodkih v Sloveniji, deloma tudi v tujini.
- Spremljanje trendov: Sledenje razvoju tehnologije in poslovnih praks ter podajanje predlogov za izboljšave.
Pričakujemo:
- Izobrazba: Zaključena vsaj visokošolska izobrazba; prednost imajo kandidati z diplomo iz poslovnih ved, (poslovne) informatike ali sorodnih področij.
- Izkušnje: do 3 let izkušenj na področju prodaje; prednost imajo kandidati z izkušnjami pri prodaji poslovnih rešitev, IT storitev ali storitev povezanih z obvladovanjem dokumentacije.
- Prodajne veščine: Sposobnost aktivnega iskanja in pridobivanja novih strank in veščine prodajne predstavitve ter pogajanj.
- Komunikacijske spretnosti: Odlične verbalne in pisne komunikacijske sposobnosti ter sposobnost jasnega in učinkovitega komuniciranja s strankami ter internimi ekipami/oddelki.
- Tehnično znanje: Zaželeno je osnovno razumevanje IT rešitev in rešitev za upravljanje dokumentacije, v nasprotnem primeru pa se pričakuje sposobnost hitrega učenja in prilagajanja novim tehnologijam ter orodjem.
- MS Office orodja: Odlično poznavanje Microsoft Office orodij ter sposobnost učinkovite uporabe le-teh pri pripravi predstavitev, analiz in poročil.
- Jezikovne spretnosti: Tekoče znanje slovenskega jezika. Dobro znanje angleškega jezika (pisno in ustno). Prednost imajo kandidati, ki imajo dobro znanje še dodatnega tujega jezika (nemščina ali hrvaščina ali srbščina ali bosanščina).
- Osebne lastnosti: Dinamičnost, pozitivna naravnanost in timski duh. Visoka stopnja profesionalnosti in integritete.
- Vozniški izpit: B kategorija.
Nudimo:
- sklenitev delovnega razmerja za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom,
- dinamično in podporno delovno okolje,
- konkurenčno plačilo in ugodnosti,
- stimulativno nagrajevanje,
- regres, ki je višji od povprečja v Republiki Sloveniji, božičnica, možnost izrednih stimulacij,
- prilagodljiv delovni čas in možnost občasnega dela na daljavo,
- dodatno pokojninsko zavarovanje po enem letu zaposlitve,
- možnost strokovnih izobraževanj, usposabljanj in certificiranj,
- delo v hitro rastočem mednarodnem podjetju z možnostjo osebne rasti in napredovanja,
- urejene delovne pogoje,
- podporo in usmerjanje mentorja v začetnih mesecih prevzema delovnega mesta,
- ugodnosti v okviru Certifikata družini prijazno podjetje in Družbeno odgovoren delodajalec.